Q
1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
AZamówienie złożysz samodzielnie na naszej stronie. Możesz również skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Podczas zamawiania naszego cateringu dietetycznego prosimy o podanie dostępu do bramy lub w jakim miejscu możemy zostawić catering.

Q
2. Jakie są godziny dostaw?
ADostawy realizujemy codziennie rano między godziną 01:00 -07:00.  Ze względów logistycznych nie oferujemy wyboru konkretnej godziny, sugerujemy się godziną graniczną podaną w formularzu.

Q
3. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
ANie marnujemy jedzenia. Aby dobrze planować zakupy, zamówienie złożone w poniedziałek do godziny 16:00 będzie realizowane w środę. Zamówienia na poniedziałek przyjmowane są do soboty do godziny 12:00.

Q
4. Jaki jest obszar dostaw?
ADokładną mapę dostaw, znajdziesz na stronie głównie

Q
5. Ile posiłków otrzymam w zamówieniu?
AW naszym cateringu dietetycznym każda dieta składa się z trzech, czterech lub pięciu pełnowartościowych posiłków w zależności od rodzaju wybranego przez Ciebie zamówienia.

Q
6. Czy mogę wykluczyć lub zamienić składniki w diecie?
AIstnieje możliwość wykluczenia selera, orzechów, ryb, owoców morza, glutenu oraz laktozy z poziomu zamówienia diety, opcja wykluczenia.

Q
7. Co jeśli jestem uczulony na składniki niektórych posiłków?
AJeśli jesteś uczulony na jakiś składnik w takim przypadku konieczne jest powiadomienie nas o tym wcześniej mailowo, bądź telefonicznie.

Q
8. Czy mogę wstrzymać lub zmienić dietę w trakcie jej trwania?
AOczywiście! Przesunąć dietę możemy do 48h przed planowaną datą dostawą diety. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub skorzystasz z panelu Klienta. O zmianie diety musisz poinformować nas mailowo lub telefonicznie. Jeśli zdecydujesz się na droższy pakiet poprosimy Cię o dopłatę. Przy wyborze tańszego zwrócimy różnicę na Twoje konto w ciągu 7 dni. Czas wstrzymania diety nie może być dłuższy niż 30 dni.

Q
9. Z czego wykonane są pudełka, w których otrzymam posiłki?
AOpakowania, torby oraz sztućce wykonane są z papieru z recyklingu, trzciny cukrowej oraz materiału roślinnego PLA.

Q
10. Czy pudełka, w których otrzymam posiłki, nadają się do podgrzewania?
AWszystkie nasze pudełka są ekologiczne i nadają się do podgrzewania w mikrofali i w piekarniku. Zalecana maksymalna temperatura w przypadku piekarnika to 200°C dla opakowań z trzciny cukrowej i 100°C dla papierowych.

Q
11. Czy mogę zmienić adres dostawy?
AOczywiście – wystarczy, że skontaktujesz się z nami min. 24 godziny wcześniej. Możesz to zrobić mailowo KONTAKT@BODYFIXERS.PL lub telefonicznie : +48 786 994 882

Q
12. Czym różni się BodyFixers od innych cateringów?
AGotujemy przede wszystkim z produktów Bio. Przygotowujemy posiłki tak, by klient miał najświeższe, najlepsze dania w dniu dostawy. Nasz catering musi spełniać 2 kryteria – być najlepszy na świecie smakowo i najzdrowszy dla naszych Klientów. Pakujemy antyoksydanty, witaminy, minerały i smak tak, by uzależnić Was od dobra płynącego z natury.