Szukasz odpowiedzi? Dobrze trafiłeś/aś

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Masz wiele pytań i szukasz odpowiedzi? Zobacz najczęściej zadawane pytania przez naszych zaufanych klientów.

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie złożysz samodzielnie na naszej stronie. Możesz również skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Podczas zamawiania naszego cateringu dietetycznego prosimy o podanie dostępu do bramy lub w jakim miejscu możemy zostawić catering.

2. Jakie są godziny dostaw?

Dostawy realizujemy codziennie rano między godziną 01:00 -06:00. W przypadku zamówienia na sobotę, dostawa odbywa się w piątek. Ze względów logistycznych nie oferujemy wyboru konkretnej godziny.

3. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia złożone do godziny 10:00 są realizowane już dnia następnego. Zamówienia na poniedziałek przyjmowane są do soboty do godziny 10:00.

4. Jaki jest obszar dostaw?

Obecnie dostarczamy na całym obszarze miasta Wrocław. Dokładną mapę dostaw, znajdziesz TUTAJ

5. Ile posiłków otrzymam w zamówieniu?

W naszym cateringu dietetycznym każda dieta składa się z trzech lub pięciu pełnowartościowych posiłków w zależności od rodzaju wybranego przez Ciebie zamówienia.

6. Czy mogę wykluczyć lub zamienić składniki w diecie?

Istnieje możliwość wykluczenia danego składnika po wcześniejszej indywidualnej konsultacji z naszym cateringiem.

7. Co jeśli jestem uczulony na składniki niektórych posiłków?

Jeśli jesteś uczulony na jakiś składnik w takim przypadku konieczne jest powiadomienie nas o tym wcześniej mailowo, abyśmy mogli skonsultować z Tobą, który składnik możemy zamienić na inny.

8. Czy mogę wstrzymać lub zmienić dietę w trakcie jej trwania?

Oczywiście! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo. Jeśli zdecydujesz się na droższy pakiet poprosimy Cię o dopłatę. Przy wyborze tańszego zwrócimy różnicę na Twoje konto w ciągu 7 dni. Czas wstrzymania diety nie może być dłuższy niż 30 dni.

9. Z czego wykonane są pudełka, w których otrzymam posiłki?

Opakowania, torby oraz sztućce wykonane są z papieru z recyklingu, trzciny cukrowej oraz materiału roślinnego PLA.

10. Czy pudełka, w których otrzymam posiłki, nadają się do podgrzewania?

Wszystkie nasze pudełka są ekologiczne i nadają się do podgrzewania w mikrofali i w piekarniku. Zalecana maksymalna temperatura w przypadku piekarnika to 200°C dla opakowań z trzciny cukrowej i 100°C dla papierowych.

11. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Oczywiście – wystarczy, że skontaktujesz się z nami min. 24 godziny wcześniej. Możesz to zrobić mailowo KONTAKT@BODYFIXERS.PL lub telefonicznie : +48 786 994 882

12. Czym różni się BodyFixers od innych cateringów?

Gotujemy przede wszystkim z produktów Bio. Przygotowujemy posiłki tak, by klient miał najświeższe, najlepsze dania w dniu dostawy. Nasz catering musi spełniać 2 kryteria – być najlepszy na świecie smakowo i najzdrowszy dla naszych Klientów. Pakujemy antyoksydanty, witaminy, minerały i smak tak, by uzależnić Was od dobra płynącego z natury.

Zamów zbilansowane posiłki BodyFixers

Każda nasza dieta zawiera odpowiednio dobrane i zbilansowane składniki, które dostarczą Ci witaminy oraz mikroelementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Twojego organizmu.

Call Now Button