Przedstawiamy bardzo różnorodne dania na najbliższy tydzień! Body Fixers to catering dietetyczny, w którym dbamy o każdy szczegół, a przede wszystkim – o smak i jakość naszych potraw.

Poniedziałek, 22 marca

  • Bajgiel (bułka owsiana bez glutenu) z jajecznicą z pieczarkami i kremowym serkiem z avocado, do tego warzywa (dieta bez laktozy – serek zastąpiony guacamole)
  • Dieta SPORT: Bajgiel z jajecznicą z pieczarkami i kremowym serkiem z avocado, warzywa, boczek grillowany
  • Tapioka kokosowa z musem figa-rokitnik
  • Kurczak zagrodowy/smażone tofu (wersja wege) po jamajsku, dwa gatunki ryżu: basmati i dziki, czarna fasola, warzywa blanszowane, kolendra
  • Chowder rybny z kukurydzą i sojową śmietanką
  • Bowl z hummusem szpinakowym i warzywami

Wtorek, 23 marca

  • Granola czekoladowa, pieczona gruszka, jogurt
  • Dieta SPORT oraz śniadanie wytrawne: Jajka po ranczersku
  • Sok: pomarańcza/ananas/truskawka/grejfrut/imbir
  • Tadziń z indyka z warzywami/warzywny (wersja wege) i suszonymi morelami, kasza kus-kus (BG: kasza jaglana)
  • Flaki z boczniaków i grzybów
  • Sałatka z pieczoną dynią, komosą ryżową, owczym serem feta i pomarańczowym dressingiem
    Dieta bez laktozy: Sałatka z pieczoną dynią, komosą ryżową, orzechami i pomarańczowym dressingiem

Środa, 24 marca

  • Pasta z czerwonej soczewicy z pieczoną papryką i pomidorami, warzywa, pieczywo z ostki i żyta
    Dieta bez glutenu: Pasta z czerwonej soczewicy z pieczoną papryką i pomidorami, warzywa, pieczywo bezglutenowe 
  • Sernik limonkowy z matcha i sosem mango
    Dieta bez laktozy: sernik kokosowy z matcha i sosem mango
  • Burgery rybne, puree z zielonego groszku, coleslaw, sos cytrynowo-ziołowy
  • Zupa pho
  • Dieta SPORT: zupa pho z piersią z kaczki
  • Fritata z warzywami, serem ricotta i zielonym pesto
    Dieta bez laktozy: Fritata z warzywami i zielonym pesto, szynka parmeńska 

Czwartek, 25 marca

  • Bliny gryczane z serkiem łososiowym
    Dieta bez laktozy: bliny gryczane z jajem sadzonym i wędzonym łososiem
  • Sok zielony: ogórek/jabłko/gruszka/imbir/seler naciowy/cytryna
  • Lasagne z ragu z szarpanym policzkiem wołowym
    Wersja wege:
    Lasagne ze szpinakiem i warzywami
  • Krem z soczewicy z mlekiem kokosowym
  • Paprykarz z wędzonym łososiem i trewalem, pieczywo, warzywa

Piątek, 26 marca

  • Owsianka z pieczonym bananem i wiśnią
    Śniadanie wytrawne: kanapka z grillowanymi warzywami i pesto rosso
  • Zupa kalafiorowa z sojową śmietanką i koperkiem
  • Butter chicken z pieczarkami fasolką edamame, ryż czarny
    Wersja wege:
    Butter tofu z pieczarkami i fasolką edamame, ryż czarny
  • Pudding chia z sosem owocowym
  • Orientalna sałatka z makaronem ryżowym

 

Call Now Button